Instrukcja opisu faktury do wniosku o wypłatę dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
Każda faktura/rachunek (na odwrocie) powinna posiadać opis zawierający:
- nazwę programu
- nazwę zadania
- numer umowy o dofinansowanie zadania, aneksu do umowy oraz datę zawarcia umowy i aneksu
- źródło finansowania na każdej fakturze (kwota i procentowy udział wartości faktury)
- potwierdzenie wykonanego zakresu prac przez inspektora nadzoru
- zgodność realizacji projektu z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (należy podać Dziennik Ustaw i nr art. – podany art. ma wskazywać powód stosowania ustawy do danych wydatków lub powód wyłączenia przepisów ustawy),
- potwierdzenie sprawdzenia faktury pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, czego odzwierciedleniem jest stosowana pieczęć,
- określenie klasyfikacji budżetowej
Metryka strony
Data publikacji : 24.07.2019 Data modyfikacji : 24.07.2019
Rejestr zmian
Osoba publikująca: Małgorzata Jałosińska